ZEHRA MAGIC SRL
Extinderea afacerii , alte articole pentru copii
Clinică de recuperare medicală
Scopul proiectului este de a crește stocul de marfă pentru a optimiza costurile și a impulsiona vânzările online. Obiectivele principale includ reducerea costurilor publicitare prin mărirea volumului de stoc, atragerea unui număr mai mare de clienți și creșterea valorii coșului mediu. Acest proiect va permite companiei să ofere o gamă variată de produse, să îmbunătățească experiența clienților și să se diferențieze pe piața competitivă. Prin îmbunătățirea eficienței operaționale și a strategiilor de marketing, vom răspunde mai bine nevoilor clienților noștri și vom stimula creșterea sustenabilă a afacerii.
Totul a inceput acum 3 ani cand am decis sa promovez turismul din tara noastra prin intermediul bijuteriilor. Am vorbit cu tatal meu care e designer de bijuterii si am creat o colectie de bijuterii,,Dracula Rpd’’colectie cu care am vrea sa intram pe Amazon, si in magazinele din aeroport. Colectia mai contine, pe langa bijuterii, si doua carticele ( Romania mistica si Vlad tepes mit si adevar)
Activand in domeniul constructiilor, clientii nostri sunt atat antreprenori generali cat si instistutii ale statului. Tinand cont de faptul ca noi facturam din doua in doua saptamani, si avem termen la plata facturilor de 30 de zile, trebuie sa ne asiguram tot timpul cash flow pentru sustinerea activitatii curente, preponderent salariile angajatilor si plata furnizorilor de materiale.
Extinderea afacerii și atragerea a câți mai mulți clienți , reclame etc
Recrutarea noilor membri si refinantarea creditului activ Scopul și obiectivele proiectului - obiectivul central al Upline Accounting pentru anul 2024 se concentreaza pe extinderea si consolidarea pozitiei noastre pe piata serviciilor de contabilitate. Ne propunem sa avansam in directia digitalizarii si automatizarii procedurilor interne ale firmei de contabilitate. Industria este intr-o schimabare majora datorita integrarii sistemului efactura si SAFT(2025), facilitand astfel procedurile de lucru in contabilitate. Pe masura digitalizarea imbunatateste partea de operare in contabilitate, ne focusam timpul castigat pentru a oferi solutii de optimizare fiscala si raportare lunara, cat si consultanta de business pentru clientii nostri
Proiectul are ca scop aducerea unui concep nou pe piața din România, apoi extinderea lui dincolo pentru ca oamenii să aibă afaceri prospere și o viață personală împlinită.
Dețin un magazin alimentar și aș dori extinderea lui ca și suprafață de lucru ..el de moment este împărțit pe jumătate
Scopul si obiectivele proiectului sunt de a achizitiona unele echipamente de tipar digital (multifunctionale cat si plottere) pentru care cererea clientilor este din ce in ce mai mare.
Revizie completa a ansamblului pentru obținerea unui contract de colaborare pe transport international
instalare echipamente doku
Dezvoltarea educatiei si pregatirii profesionale la nivel national
Evenimente pentru Crăciun
Scopul proiectului este dezvoltarea sustenabilă a activității noastre prin extinderea gamei de produse și servicii dedicate micilor fermieri. Ne propunem să diversificăm portofoliul de produse, să promovăm soluții practice pentru gospodari si fermieri și să facilităm accesul cat mai multor clienti la o gama cat variata de produse. Prin acest proiect, dorim sa venim in sprijinul solicitarilor clientilor nostri si sa ne adaptam cerintelor acestora.
Scop Obținerea unei finanțări pentru a crea un stoc tampon de materie primă, necesar pentru a preveni întreruperile de activitate și a asigura continuitatea producției. ### Obiective 1. **Creșterea stocului de materie primă:** Asigurarea unui stoc suficient pentru a evita blocajele în producție. 2. **Plata furnizorilor:** Stabilirea unor relații comerciale stabile și fiabile prin plata promptă a furnizorilor. 3. **Satisfacerea cererii:** Menținerea capacității de a răspunde la cererea crescută a clienților fără întreruperi.
Proiectul Renter urmărește să revoluționeze industria livrărilor alimentare printr-un serviciu de închiriere pe termen lung a bicicletelor electrice, cu mentenanță inclusă. Scopul este de a reduce barierele financiare pentru curierii din România și Moldova, oferindu-le mijloace de transport accesibile, sustenabile și fiabile. Prin extinderea flotei de e-bikes, ne propunem să creștem veniturile curierilor, să îmbunătățim eficiența livrărilor și să promovăm mobilitatea verde în orașele noastre.
Incepem o colaborare cu un client din Bulgaria pe partea de elemente finite din lemn pentru un plus de valoare la marfa produsa
Aflata in faza de debut, la fel ca multe alte societati, ANDREFLORCRIS SRL si-a comercializat initial produsele printr-un singur canal de distributie (emag.ro) si pe o singura piata (nationala). Ulterior ne-am extins aria de distributie si pe alte platforme tip marketplace prin accesarea pitelor din Ungaria si Bulgaria prin eMag Marketplace. Incepand cu luna August am deschis si doua magazine fizice, respectiv o patiserie franciza Fornetti si un magazin mixt cu vanzare predominanta de produse nealimentare.
Firma isi doreste extinderea portofoliului de clienti in contextul cresterii pietei de servicii de mobilitate din Romania. Experienta acumulata ne permite ca, prin marirea numarului de angajati pana la 10 persoane sa putem contracta clienti pentru servicii de mecanica (tinichigerie, vopsitorie, electric, mecanica). Pentru aceasta estimam nevoia extinderii personalului cu mai multi mecanici cu experienta, astfel contractarea unui imprumut de 15.000Euro ne-ar ajuta sa suportam cheltuielile de recrutare, instruitr, formare, integrare si extinderea echipei actuale.
Creștere + diversificare activitate
Achizitionarea unui aparat cad-cam si a softului in leasing pentru a reduce total platile lunare catre furnizori si a produce produsul finit in-house
Optimizarea cashflow-ului
Lavanderia Alerox este o întreprindere socială de inserție, care își are sediul în orașul Tecuci, județul Galați. În cei doi ani de existență pe lângă activitatea economică am avut și activități sociale. Astfel un număr de peste 200 de copii au fost ajutați cu rechizite, haine, ghiozdane, dulciuri și multe altele . Activitatea socială se centrează pe ajutorul mamelor singure, care nu își pot întreține copiii la școală, pe integrarea tinerilor aflați în risc de a nu putea asigura sursele de venit pentru nevoile zilnice. Încă de la înființare noi am creat 4 locuri de muncă, acestea fiind ocupate de persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, și au beneficiat de pregătire, cursuri de formare și asistență juridică.
Extinderea companiei prin mai mulți angajați constatat mai mulți parteneri
Îmbunătățirea magazinului online, dezvoltarea rețelei de distribuție, demararea productiei de produse cosmetice sub marca proprie
REAMENAJAREA ,MODERNIZAREA SI DOTAREA RESTAURANTULUI PENTRU ATRAGEREA CLIENTILOR INTR-UN MEDIU CALD SI PRIMITOR
acoperia cheltuelilor curente de la incasare pina la plati
PENTRU PLATA FACTURILOR CATRE FURNIZORI
Proiectul inceput consta in mentenanta retelelor de telecomunicatii
Scopul proiectului este de a face brandul Roman Artizanal cunoscut de lume. Avem un feedback foarte pozitiv de la clientii nostri si vrem sa crestem cat mai mult. Persoanele care ne pasesc pragul patiseriei spun ca ii duce cu gandul spre Paris si patiseriile rafinate ce se gasesc in Franta. Am muncit si invatat foarte mult sa putem sa ajungem la calitatea actuala a produselor care le oferim. Fiind o patiserie artizanala noi ne axam pe calitate si nu cantitate. Nu producem in masa, preferam sa producem mai putin dar cu o atentie tintita spre fiecare produs in parte. Ne dorim sa putem investii mai mult in afacerea noastra de suflet.
Dotarea firmei cu echipamente IT performante
Extinderea și mărirea afacer
Crearea unei companii de transport care sa ofere servicii de calitate dar nu in ultimul rand sa ofere șoferilor un loc de munca stabil si bine platit in Romania.Fiind fost sofer in Comunitatea Europeană cunosc foarte bine dorința multor soferi de a se întoarce in Romania sa lucreze,alaturi de familiile lor.
Finalizarea magazinului online, adăugând mai multe produse. Avem nevoie de poze profesionale care costa plus implementarea unui program de publicitate online.
Scopul finanțării pentru capital de lucru
Dorim un fond de rulaj care sa ne ajute sa ne dezvoltam in urmatoarea perioada. Intentionam si o investitie in utilaje mai complexe cu care sa efectuam servicii la o categorie de clienti mai aparte, anume, pentru transporturi agabaritice. Aceste utilaje sunt mai costisitoare dar speram sa ajungem in curand la nivelul la care sa le putem achizitiona.
Sustinerea lucrarilor aferente actualului contract/proiect, Picador Residence, precum si lucrarile de la noile contracte cu diversi clienti ce vor fi contractate in lunile aprilie si mai.
Realizarea infrastructuri Wifi in parcuri de concediu in Anglia
plata furnizorilor de manopera si achizitii de materiale si accesorii pentru comenzi in desfasurare. Avem mai multe proiecte in desfasurare atat cu clienti agentii publicitate cat si clienti directi din zona de arta/spectacole. ( acum in lucru haine si decor pentru proiectul Mostenirea -Teatrul masca)
Dorim să deschidem magazine fizice, să fim cat mai vizibili și în afara mediului online.
Dorim sa achiziționăm un autoturism pentru a putea livra în siguranță și fără griji produsele clienților.Am tot cumpărat mașini vechi,insa mereu ajung sa investim multi bani în repararea acestora.
Doresc o nouă investiție pentru a muta punctul de lucru în zona montana unde activitatea pe care o realizam este mult mai solicitată
cresterea numarului de camioane, extindere
Baza proiectului este anveloparea termică a unor blocuri de locuințe.
Proiectul are ca scop principal optimizarea și digitalizarea proceselor de afaceri pentru companiile din diverse industrii, prin furnizarea de soluții tehnologice integrate. Obiectivele noastre sunt creșterea eficienței operaționale, reducerea timpului și a costurilor asociate gestionării vânzărilor și inventarului, precum și îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin soluții personalizate. Într-o piață competitivă, proiectul răspunde nevoii urgente de adaptare la tehnologie, oferind companiilor un avantaj semnificativ în gestionarea eficientă și securizată a resurselor.
Extindem portofoliul nostru de asseturi 3D pentru a satisface cererea în creștere a pieței VR și AR. Prin crearea de demo-uri captivante, vom demonstra potențialul acestor active în aplicații realiste. Acest lucru ne va permite să ajungem la o audiență mai largă și să consolidăm poziția noastră pe piață.
Extinderea afacerii
Vreau sa ma dezvolt cât mai mult. Am achiziționat o mașină pentru angajatul meu, vreau sa achiziționez și laptopuri, telefoane și camere foto
Diversificarea gamei de produse de la 2 produse in prezent la 7 produse in urmatoarele 12 luni, concomitent cu extinderea vanzarilor pe piata europeana. Toate produsele sunt si vor fi 100% naturale si au sau vor avea toate certificarile europene in vigoare.
Finisari la 3 camere unde am o pensiune
Diversificare si extindere gama de produse . Obtinerea unei cresteri de 30 % a vanzarilor online si 10 % a vanzarilor offline
Alimentație publică
Societatea nostra a incheiat contracte de livrare masa calda elevi in scoli (250 portii zilnice) pe un program guvernamental si avem nevoie de capital de lucru pentru achizitia de materii prime pentru gatirea meniurilor. Facturarea si plata se face doar la finele lunii de catre primarii , iar in toata acesta perioada trebuie sa sustinem din susrse proprii achizitia de materii prime.
Scopul acestui proiect este achizitionarea de echipamente pentru buna functionare a business-ului dar si pentru scalarea mai rapida a acestuia.
compania este focusata pentru asi creste numarul de trasee in scopul de carausie paine si mai multe contracte de prestari servicii
Achizitie ciuperci
Refinanțarea datoriilor curente pentru buna desfășurare a activității
Vinurile noastre sunt unice pe piața importăm un produs unic
Misiunea noastră este sa asiguram copiilor mediul în care sa se simta fericiți și în siguranta, în care sa deprindă și sa-si consolideze cunoștințele necesare la școală sau în viata.
Vrem sa cumparam o cafenea, cu vad bun
Deplasarea mai rapidă la clienți și deplasarea cu un volum de marfă mai mare.
Scopul renovării salonului este de a crea un spațiu modern și rafinat, care să îmbunătățească experiența clienților. Vom optimiza designul interior, folosind materiale de calitate și culori calde pentru a crea un mediu relaxant și elegant. În plus, vom moderniza echipamentele și vom introduce soluții eco-friendly, pentru a oferi servicii inovatoare și sustenabile. Obiectivul nostru final este ca fiecare client să se simtă răsfățat și să beneficieze de o experiență premium într-un spațiu confortabil și funcțional.
Cresterea activitatii si extindere
Comisionare Linie imbuteliere Pepsi Grecia
Compania este focusata de crestere clienți și dezvoltarea clientii
Scopul este de a realiza dotarea biroului cu materialele necesare.
Modernizare și înlocuire echipament muncă
Scopul este de a sprijini afacerile în creșterea vizibilității, atragerea clienților și obținerea rezultatelor dorite prin strategii eficiente de promovare online și offline. Prin serviciile oferite ajutăm la construirea unei identități de brand puternice și la crearea unor campanii personalizate care să răspundă nevoilor și obiectivelor specifice ale fiecărui client. Obiective: 1. Creșterea vizibilității brandului: Dezvoltarea și implementarea unor strategii care să sporească prezența online și offline a afacerii și să o facă mai ușor de recunoscut de către publicul țintă. 2. Generarea de lead-uri și creșterea vânzărilor: Optimizarea campaniilor publicitare pe platforme precum Facebook, Instagram, Google, TikTok, pentru a atrage potențiali clienți și a stimula conversiile. 3. Creșterea engagement-ului: Implementarea de tactici care să încurajeze interacțiunea activă a utilizatorilor cu brandul, fie pe rețelele sociale, fie pe website, crescând astfel loialitatea clienților
In prezent suntem o editura mica pe piata de carte din Romania, dar cu o investitie importanta putem intra mai rapid in lumea editoriala si sa stabilim contracte importante. De asemenea fiind si distribuitori vom folosi o parte din finantare pentru stocuri pentru cele mai vandute produse din magazinul nostru.
Obiectivul proiectului este pentru eficientizarea termică a blocurilor. Și anume: Decopertarea vechiului polostiren, se va repara în totalitate. Iar pe urmă se va monta un nou polistiren.
Intr-o era digitala in care aproape orice activitate se desfasoara prin intermediul unui instrument electronic, nevoile de adaptare si inovatie ale afacerilor au crescut vizibil. Adaptarea la cerintele noi pe care le impune societatea moderna si consumatorii sai poate fi realizata intr-un mod profesionist prin apelarea la specialistii dintr-un anumit domeniu. Misiunea noastra este de a furniza servicii IT complete, servicii care sa acopere toate necesitatile de business ale clientilor.
Pentru investiții legume fructe
Obiectivul nostru la Petexpress este sa deschidem 100 de locatii in urmatorii 5 ani (20 proprii, 20 francize, restul francize fractionate si parteneri)
scopul este ptr achitarea facturi combustibili si furnizori
Cresterea activitatii, care necesita mai mult combustibil. Odata cu venirea lunilor cu activitate intensa (aprilie, mai iunie), activitatea pe partea de transport rutier de marfuri creste, astfel incat este nevoie de achizitia unei cantitati mai mari de combustibil (motorina). Crescand aprovizionarea cu combustibil, firma poate servi mai multe comenzi pe diverse rute.
Activitatea desfășurată din 2007 sub forma de PFA de către MIHAI M VALENTIN EXPERT EPI a fost transferată în anul 2015 către SC MIRVA REVALCON INVEST SRL din dorința de a satisface numărul sporit al cererilor clienților dar și de a păstra nivelul ridicat al calității rapoartelor de evaluare. In acest an dorim extinderea firmei si intrarea pe un nou segment de piata - evaluari de intreprinderi si consultanta imobiliara - agentie imobiliara. Astfel dorim sa ne extindem initial la nivel regional si dupa la nivel national .
Promovarea intensa a francizei Kaffia - Cafenele Self Service pentru a creste numarul de proiecte, plus crearea unui stoc de cafenele self service pentru a fi vandute din stoc
Obiectivele proiectului sunt de a implementa medicina regenerativă in Bucuresti, devenit un trend international.
Proiectul meu este unul pe roți,am început cu un Food Truck și în decurs de un an de zile l-am achiziționat pe al doilea ,urmând acum să îl luăm pe al treilea datorită cererii pe piața . Proiectul este unul pe bază de Burgeri și wrap uri și vrem să îl aducem la un nivel cat mai înalt cu cat mai multe Food truck uri
Deschidem o locație nouă în Cluj și avem nevoie de împrumut pentru finalizarea proiectului
Scopul acestei scoli de cafea este de a educa consumatori de cafea, de a pregati personalul din domeniul HORECA pentru a avea la indemana intrumentele necesare de preparare si deguatare a cafelei.
Având în vedere faptul ca principalul client al produselor noastre se afla în luna August în concediu de odihna automat și pentru compania noastră este o luna mai slaba. De acea scopul principal al proiectului nostru este acela de a achita cheltuielile lunare ex: plăti contribuție stat, furnizori, servicii, și plăti salariale ca începând din luna Septembrie când piața se redeschide sa ne reincepem activitatea în plin fără grija plăților restante.
Noi am incercat tot timpul sa prestam servicii de calitate si sa oferim clientilor nostri siguranta si linistea ca solicitarea lor va fi dusa la bun sfarsit. Noi vrem sa consolidam acest lucru extinzand afacerea prin agregate frigorifce noi
Scopul folosiri banilor este pentru a incepe un nou proiect ce necesita anumite resurse financiare in vederea de achizitii si pregatire colectiv.
Investiția în proiecte de finanțare participativă implică riscuri, inclusiv riscul pierderii parțiale sau integrale a fondurilor investite. Investiția dvs. nu este acoperită de schemele de garantare a depozitelor stabilite în conformitate cu Directiva 2014/49/UE a Parlamentului European și a Consiliului. De asemenea, investiția dvs. nu este acoperită de schemele de compensare a investitorilor stabilite în conformitate cu Directiva 97/9/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Este posibil ca investiția dumneavoastră să nu genereze niciun venit. Acesta nu este un produs de economisire și vă sfătuim să nu investiți mai mult de 10% din capitalul dumneavoastră net în proiectele de finanțare participativă. Este posibil să nu puteți vinde instrumentele de investiții atunci când doriți. Dacă sunteți în măsură să le vindeți, este posibil totuși să înregistrați pierderi.